CHP'nin, Öğrencilere Son Kazığı

Universitede talebe iken, en buyuk derdim maddi sikintilarimdi. Bircok kurum ve kurulusa basvurmus, bir turlu burs alamamistim. O donemde, burs almak, benim icin cok onemli idi, zira ay sonlari orta capta kriz yasiyordum.

Her ogrenci icin burs, cok onemlidir. Devletin ve kurumlarinin, ogrencilere burs vermesi, sosyal devletin gereklerindendir. Saglik, egitim ve digerleri gibi...

Bilindigi uzere; belediyeler de ogrencilere burs vermektedir. Pardon vermekteydi. CHP'nin, ulkemize, yeni bir hizmeti(!) sayesinde artik veremeyecekler.

CHP, Anayasa mahkemesine basvuruda bulunarak; 5102 sayili' 'Yuksekogrenim Ogrencilerine Burs, Kredi Verilmesine Iliskin Kanun''un, ''Belediyeler haric kamu kurum ve kuruluslarinin yuksekogrenim ogrencilerine dogrudan burs ve kredi vermelerini engelleyen'' hukmundeki ''belediyeler haric'' ibaresini iptal ettirdi.

CHP'nin sayesinde(!), ogrenciler, artik belediyelerden burs alamayacaklar. Devlet, fakilere komur yardimi yapar, secim yatirimi derler, para yardimi yapar, secim yatirimi derler, belediyeler ogrencilere burs verir, secim yatirimi derler. Ne yani; devletimiz ve kamu kurum ve kuruluslari, sosyal devletin gereklerini yerine getirmesinler mi?

CHP'nin marifetleri(!) yuzunden, maalesef ozgurluklerimiz, sosyal haklarimiz, demokratik haklarimiz, kisaca butun hak ve ozgurluklerimiz kisitlaniyor. Ataturk'un partisini o hale getirdiler ki; CHP, ozgurluklerin ve demokrasinin karsisindaki en buyuk engeldir.

CHP, basortulu kizlarimizin, basortusu ozgurluklerini engelledi ama sikilmadan basortulu ve carsafli hanimlara rozet takarak, mutedeyyin (Baykal'in deyimi ile; muteassip) kisilerin oylarina goz kirpmakta bir beis gormuyor. Simdi de, genclerimize verilen burslari engelliyor ve yarin meydanlarda, onlardan da oy isteyecekler. Soyluyorum; bunlarda yuz kalmamis...

NOT: Deniz Baykal, "Carsaflilar ikiye ayrilir; ici aydinlik olanlar ve olmayanlar. Carsaflilarin icinde de, aydinlik dusunceler olabilir. Bizim partimize katilan arkadaslar, ici aydinlik olanlar" demis. Sanirim Deniz Baykal, yaninda niyet okuyucu dedektor tasiyor. Simdi, ben bunlari yaziyorum ya; garanti, ici aydinlik olmayan mutedeyyinlerdenim.

Yorumlar