GAZETECİLİĞİN UTANÇ KASETLERİ!!!

Dogan'in ma$asi Ertugrul Ozkok'un donemin Ekonomi Bakani Gunes Taner ile yaptigi telefon konusmasi; Ozkok, bu gorusmede Taner'den tesvik islerini kanuni aykiri sekilde halletmesini istiyor. Daha ilginci; konusma oyle samimi bir sekilde yapilmis ki adete istemiyor, emrediyor. Sutunlarimizda yeterince yer olmadigi icin asagida bu gorusmenin bir kismina yer verebildik. Bu telefon gorusmesinin tamamini okumak icin lutfen tiklayiniz.

22.10.1998 GÜNEŞ TANER-ERTUĞRUL ÖZKÖK
Özkök: Sen şey de mi, şeyden mi dinliyorsun beni açıktan mı?
Taner: Hı, tabii alayım. Ha şimdi söyle.
Özkök: Ya şimdi Güneş biz biliyorsun bir tane karton fabrikası
kuruyoruz Kocaeli'nde, ondan sonra ee..size bir teşvik başvurumuz var.
Taner: Tamam.
Özkök: 50 milyon dolara kadar teşvik veriyorsunuz, şey pardon 50
milyon dolar en az olacak. Bizimki 130 milyon dolarlık falan bir teşvik...
Taner: Eee, veririz.
Özkök: Senin masanda duruyormuş bu.
Taner: Yoo, daha bana gelmedi.
Özkök: Gelmiş sana, öyle dediler bana.
Taner: Dur bakayım bana gelmedi ama şimdi sordururuz söyle bakim
isim ver.
Özkök: Meyta.
Taner: Meyta mı?
Özkök: Meyta galiba, evet Meyta mı Meyfa mı öyle bir şey karton
fabrikası.
Taner: Bana teşvik uygulama genel müdürünü bağlar mısın? Ha sen
söyle bana ben öbür. telefonla istettim.
Özkök: Bir sor bakalım bir öğren yahu?
Taner: Ben şimdi öğreneyim de ne olduğunu durumun.
DEVAMI ICIN TIKLAYINIZ...

Kaynak: dorduncukuvvetmedya.com

Yorumlar