Celalettin Cerrah: "Çok mutluyum, şeref duydum"

Celalettin Cerrah, İspanya dönüşü yeni görevini değerlendirdi

Osmaniye Valiliği'ne atanan İstanbul Emniyet Müdürü Celalettin Cerrah, çok mutlu olduğunu ve kararı tenzil-i rütbe şeklinde algılamadığını belirterek, "Valilik en yüksek makamlardan biridir. Karardan şeref duydum" dedi.
İspanya'dan dönüşünde Atatürk Havalimanı'nda basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Cerrah, atama kararını İspanya'da aldığını ve ailece çok sevindiklerini söyledi. Cerrah, İstanbul'da 2003 yılında göreve başladığını hatırlatarak, "Bugüne kadar güzel günler geçirdik. Biz devlet memuruyuz. Her görevin bir sonu vardır. Güzel bir son oldu. Devlet büyüklerimiz böyle uygun gördüler. Yeni bir göreve gidiyorum. Çok mutluyum" dedi.
Kararı tenzil-i rütbe şeklinde algılamadığını belirten Celalettin Cerrah, "Valilik rütbe-i tenzil olmaz. Valilik en yüksek makamlardan biridir. Ben öyle değerlendirmiyorum. Ben çok mutluyum ve şeref duydum. Haberi İspanya'da aldım. Ailece çok sevindik" diye konuştu.
Kararın, Münevver Karabulut cinayetinin 100 gün geçmiş olmasına rağmen aydınlatılamamasıyla bir alakası olup olmadığının sorulması üzerine Cerrah, "O konuda herhangi bir yorum yapmıyorum. Arkadaşlarımız o konuda çalışıyor. İçişleri Bakanlığı ve Emniyet Genel Müdürlüğü çalışıyor. Zanlı belli, onu da arkadaşlarım yakalayacak" ifadelerini kullandı.
Cerrah bir soru üzerine, yapılan atamadan duyduğu memnuniyeti tekrarlayarak, "Valilik gibi bir göreve gitmekten büyük onur ve şeref duyuyorum. 38 yıldır polis teşkilatındayım. Bu teşkilattan ayrılmanın verdiği bir üzüntü var, vali olmanın da şeref ve onurunu yaşıyorum. Görevimizi iyi yaptık. Huzurluyum. Bir çok konuda büyük başarılar elde ettik. Takdiri İstanbul halkına bırakıyorum fakat biz İstanbul halkına hizmet etmekten büyük onur duyduk. Bir Cerrah'ın gitmesi hiçbir şeyi değiştirmez. Yerime kimin geleceğini bilmiyorum" dedi.
Cerrah'ın eşi Hülya Cerrah ve kızı da, karardan duydukları memnuniyeti dile getirerek, yeni görevini başarıyla gerçekleştireceğine inandıklarını belirtti.

Kaynak: İHATümünü Yasla

Yorumlar