Kariyer Zirvesi'09 başladı. Kariyer isteyen gençler bu zirvede buluşacak...

Türkiye’nin önde gelen sanayici, iş adamı, girişimci ve yöneticilerinin yeni mezun üniversite öğrencileri ile buluşma noktası olan ‘Kariyer Zirvesi’ başlıyor. Bugün başlayıp 3 gün sürecek zirvede, Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin yöneticileri, kariyer gelişimi ile liderlik ve sosyal sorumluluk üzerine öngörülerini, yeni mezun üniversiteliler ile 1000’e yakın katılımcı ile paylaşacak. Günümüzde ve gelecekte kariyer gelişiminin masaya yatırılacağı zirvede; ‘Hayat ve Kariyer’, ‘Liderlik ve Kariyer’, ‘Profesyonel Yönetim ve Kariyer’, ‘Kamu Kuruluşları ve Kariyer’, ‘Kariyerde Başarı Öyküleri’, ‘Vizyon ve Kariyer’, ‘Finans ve Kariyer’, ‘Küreselleşme ve Kariyer’, Gelecek ve Kariyer’, ‘Girişimcilik ve Kariyer’, ‘Sosyal Sorumluluk ve Kariyer’, ‘Yerel Yönetim, Çevre ve Kariyer’, ‘Eğitim ve Kariyer’ gibi konular, iş dünyasının önde gelen isimleri ve yöneticiler tarafından ele alınacak.
Bugün başlayıp 3 Temmuz 2009’da sona erecek olan zirvede, firma tanıtım standlarının katılımcı ve ziyaretçilere açık olacağı belirtildi. İhlas Koleji Bahçelievler Kampüsü Konferans Salonunda gerçekleştirilecek zirvenin sonunda, ‘Gençlik ve Eğitime Katkı Ödülleri’, mezun ve öğrencilerle, belirlenen kişi ve kuruluşlara verilecek.

Onlarca yönetici zirveye katılacak
Devlet bakanı Faruk Çelik’in de katılımının beklendiği zirveye, İstanbul Valisi Muammer Güler, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Kadir Topbaş, TOBB Başkani Rifat Hisarcıklıoğlu, TOKİ Başkanı Erdoğan Bayraktar, birçok üniversitenin rektör ve dekanı ile İhlas Eğitim Kurumları Genel Müdürü Hami Koç, Ekonomist-Yazar Mustafa Selçuk ve Yazar İsmail Kapan da katılacak. İş dünyasından Abdülkadir Konukoğlu, Osman Benzeş, Memduh Boydak, Yalçın Ayaydın, Hüseyin Doğan, Elif Çoban, İbrahim Aybar, Samed Samedi de gençlerle buluşacak.

http://www.kariyerzirvesi-tr.com/

KARİYER ZİRVESİ’09 1. Gün Programı | 01 Temmuz 2009 Çarşamba
08:00 – 09:30 Kayıt
09:30 – 09:45 Açılış, İstiklal Marşı ve Protokol Konuşmaları

M. Emin Öztürk, Konferans Başkanı
Mehmet Okyay, İhlas Vakfı Mütevelli Heyet Başkanı
Dr. Mimar Kadir Topbaş, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı
Muammer Güler, İstanbul Valisi
M. Zafer Çağlayan, Devlet Bakanı
09:45 – 10:15 Gençlik, Gelişim ve Kariyer

Rifat Hisarcıklıoğlu, TOBB Başkanı
10:15 – 11:30 Ara ve Stant Alanı Ziyaretleri
11:30 – 12:30 Hayat ve Kariyer

Prof. Dr. Yunus Söylet, İstanbul Üniversitesi Rektörü
Prof. Dr. İsmail Yüksek, Yıldız Teknik Üniversitesi Rektörü
12:30 – 14:00 Stant Alanı Ziyaretleri ve Öğle Yemeği
14:00 – 15:00 Liderlik ve Kariyer

Süreyya Ciliv, TURKCELL Genel Müdürü
15:00 – 15:30 Ara ve Stant Alanı Ziyaretleri
15:30 – 17:00 Profesyonel Yönetim ve Kariyer

Hamdi Topçu, THY Yönetim Kurulu Başkan Vekili
İbrahim Aybar, Renault MAİS Genel Müdürü
17:00 – 17:30 Ara ve Stant Alanı Ziyaretleri
17:30 – 18:30 Kamu Kuruluşları ve Kariyer

Ekrem Yüce, ÇAYKUR Genel Müdürü
18:30 – 19:30 Akşam Yemeği
20:00 – 20:45 Kariyer Zirvesi’09 Kariyerde Başarı Öyküleri

Hayati İnanç, Araştırmacı-Yazar


KARİYER ZİRVESİ’09 2. Gün Programı | 02 Temmuz 2009 Perşembe
09:15 – 09:30 Birinci Gün Değerlendirme ve Özeti
09:30 – 12:30 Vizyon ve Kariyer
10:45 – 11:15 Ara TURQUALITY : Türk Markalarının Başarı Yolculuğu…
Ziya Altunyaldız, DTM İhracat Genel Müdürü
TURQUALITY Çalışma Grubu Başkanı
Memduh Boydak, Boydak Holding CEO
Yalçın Ayaydın, İpekyol-Machka Yönetim Kurulu Başkanı
Hüseyin Doğan, Ramsey CEO
Elif Çoban, Şölen Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
Dr. Samet Samedi, Vesbo Genel Müdürü
12:30 – 14:00 Stand Alanı Ziyaretleri ve Yemek
14:00 – 15:00 Finans ve Kariyer

Prof. Dr. Vedat Akgiray, SPK Başkanı
Mustafa Selçuk, Ekonomist-Yazar
15:00 – 15:30 Stand Alanı Ziyaretleri ve Yemek
15:30 – 16:30 Küreselleşme ve Kariyer

Dr. Ahmet Paksoy, İDO Genel Müdürü – Interferry Başkanı
16:30 – 17:00 Ara ve Stand Alanı Ziyaretleri
17:00 – 18:00 Aile Şirketleri ve Kariyer

Abdülkadir Konukoğlu, SANKO Holding Yönetim Kurulu Başkanı
19:00 – 20:30 Yemek


KARİYER ZİRVESİ’09 3. Gün Programı | 3 Temmuz 2009 Cuma
09:15 - 09:30 İkinci Gün Değerlendirme ve Özeti
09:30 – 11:00 Girişimcilik ve Kariyer

Osman Benzeş, APS Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı
Dr. İsmail Kapan, Gazeteci – Yazar
11:00 – 11:30 Ara ve Stand Alanı Ziyaretleri
11:30 – 12:30 Sosyal Sorumluluk ve Kariyer

Yusuf Beyazıt, Vakıflar Genel Müdürü
12:30 – 14:00 Stand Alanı Ziyaretleri ve Yemek
14:00 - 15:00 Çevre ve Kariyer

Doç. Dr. Mehmet Emin Birpınar, İstanbul Çevre ve Orman İl Müdürü
15:30 – 16:00 Ara ve Stand Alanı Ziyaretleri
16:00 - 17:00 Eğitim ve Kariyer

Hami Koç, İhlas Eğitim Kurumları Genel Müdürü
Prof Dr. Hikmet Savcı, İst. Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dekanı
Prof Dr. Mustafa Çetin Varlık, Marmara Üniversitesi Öğretim Üyesi
17:00 – 18:30 Kariyer İçin Şirket Tanıtımları (Meslek Gruplarına Göre)

EĞİTİM
(Eğitim, Teknik Eğitim, Fen Edebiyat Fakültesi)
MİMAR -MÜHENDİS
(Mühendislik, Mimarlık, Ziraat, Su Ürünleri,Orman Fakültesi)
İKTİSAT-İŞLETME
(İşletme, İktisat, İ.İ.B.F, ve MYO/Muhasebe)
İLETİŞİM
(Basın, Yayın, Gazaetecilik, Halkla İlişkiler, Radyo-TV)
HUKUK
(Hukuk Fakültesi, Adalet Yüksek Okulu)
BİLGİ TEKNOLOJİLERİ
(Bilgisayar, Elektrik-Elektronik Mühendisleri, Bilgisayar Programcılığı)
TIP
(Tıp, Veteriner, Diş Hekimliği, Eczacılık Fakültesi ve Sağlık MYO)
18:30 – 19:30 Yemek
20:00 – 20:45 Kariyer Zirvesi’09 Kariyerde Başarı Öyküleri

Prof. Dr. Ahmet Şimşirgil, Marmara Üniversitesi Öğretim Üyesi

SPONSORLAR:

Yorumlar